Jumaat, 5 Disember 2008

Salam hormat dan salam sejahtera,

Selamat bertemu diblog Zahanudin. Maaf la pada para pembaca sekelian.....teman ni baru belajo buat blog. Banyak benda yang teman tak reti. Kadang-kadang, taip ejaanpun salah.....bukaa apa....cuma mata teman dah berpuluh tahun rabun..makin dewasa ni (makin tue, he he.......), makin tak nampak pulak. Jadinya, ingatkan taip huruf yang dikehendaki, tapi rupa-rupanya tertaip huruf yang lain.
Jadinya, blog teman ni baru, nasib baiklah ada teman-teman yang pakar untuk tunjuka jar teman. Kalau tidak, entah apa jadinya blog teman ni. Oleh itu, kalau kalaulah tulisan dalam blog teman ni tersasul sedikit, rakan-rakan dan pembaca tolong-tolonglah tegur teman.
Kepada rakan dan teman yang membantu teman untuk buat blog ni, teman ucapkan terima-kasih. Moga Allah jua yang akan membalasnya. Tapi, kalau rakan-rakan nak juga teman balas, bolehlah cari teman. Kita pergi Kuala Lumpur, jumpa di Tangling.........he he........

1 ulasan:

Atahbiki berkata...

Tahniah Encik Zaha, selamat bertemu dalam alam cyber. Blog anda telah dimasukkan dalam kumpulan bloggers dari kuala lumpur dan putrajaya di alamat klputrajayabloggers.blogspot.com.Blog untuk perjuangan bangsa dan negara. Yeeh!!!!